Veel gestelde vragen

Hierbij vindt u de meest gestelde vragen terug.

Mocht uw vraag er niet bij staan wilt u ons dan contacten via: info@lookhandgemaakt.nl

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Zoek uw product
Stap 2: Plaats uw gewenste product in de winkelwagen
(Een overzicht van uw producten in winkelwagen vindt u bovenaan in uw scherm)
Stap 3: Vul uw persoonlijke gegevens in
Stap 4: Selecteer levering methode
(Prijzen in webshop zijn exclusief eventuele verzendkosten. Voor meer informatie gaat u naar Home/Verzending)
Stap 5: Selecteer betalingsmethode
Wilt u tussentijds uw bestelling aanpassen is dit per stap mogelijk. Hiervoor klikt u op de links rechts van iedere stap (aanpassen).
Stap 6: Bevestig uw bestelling
(Uw bestelling is na deze stap definitief, hierbij gaat u een betalingsverplichting aan met LooK Handgemaakt)|
Hierna ontvangt u een bevestigingsmail van uw bestelling.
En word het product als niet meer beschikbaar aangegeven op de webshop.
Wanneer u na het bestellen nogmaals uw bestelling wil inzien kunt u rechts onderaan op de juiste link klikken.
Hierna word gevraagd in te loggen. Zodra u ingelogd bent kunt u uw bestelhistorie bekijken.
Alle producten welke u vanuit de webshop koopt worden tegelijk geleverd.
Mocht u op verzoek een product laten maken word er met u een termijn afgesproken waarop dit product naar u verzonden word.

 

Wanneer volgt de betaling?

Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst en u hebt de verzendmethode gekozen dient u zich aan de betalingsverplichting te voldoen.
Het totale aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) dient u over te maken naar NL62KNAB0257000968 t.n.v. LooK Handgemaakt.
Vermeld hierbij het product met productnummer wat u heeft gekocht.
LooK Handgemaakt verzendt pas uw bestelling als de betaling binnen is.

 

Hoe vindt de verzending plaats en welke kosten zijn hieraan verbonden?

De kosten voor verzenden zijn standaard EURO 3,95. Het gewicht of grootte van het product maakt hierbij niet uit. Wij verzenden via PostNL. U ontvangt van ons een Track en Trace code om de status van de bestelling te bekijken.
Bestellingen boven 75,- EURO worden gratis verstuurd.

Uw bestelling wordt z.s.m. naar u verzonden nadat de betaling is ontvangen. Wanneer dit plaats vindt ontvangt u een mail van ons.
Ook kunt u ervoor kiezen om de bestelling op de vestiging (Straat van Corsica 148, Amersfoort) op te halen.
Hierbij moet u rekening houden dat dit niet altijd kan wanneer u dat wilt.
Hiervoor word u door LooK Handgemaakt benaderd om zo samen het juiste moment te kiezen.
Wanneer u in Amersfoort Vathorst woont komen wij de bestelling gratis bij u brengen. Om hiervan gebruik te maken dient u bij de verzendkosten ervoor te kiezen dat u de bestelling komt ophalen, ook dient u bij de toelichting te noteren dat u de bestelling thuis afgeleverd wilt hebben.
Daarna zoeken wij contact met u op om een bezorgafspraak te maken.

 

Hoe lever ik mijn gekregen kortingsbon in?

U heeft van ons een kortingsbon (10% korting of 15% korting) ontvangen.
Op dit affiche staat uw code waarmee u de korting ontvangt.
En geeft u eenmalig 10 of 15 % korting op uw gehele aankoop via onze webshop. U ontvangt geen korting op de verzendkosten.

Nadat u de spullen wil afrekenen dient u naar de winkelwagen (bekijken) te gaan.
Vink hier de kortingsbon aan en voer hierna de kortingscode in en klik op toepassen.
U ziet nu bij het totaal bedrag dat uw korting is verrekend.
Heeft u problemen met het gebruiken van uw kortingscode horen wij dit graag. Mailt u hier dan over: info@lookhandgemaakt.nl

Let op:
- U kunt kortingscodes niet ruilen voor geld.
- Kortingscodes worden eenmalig verstrekt. In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats.
- Het is niet toegestaan kortingscodes te wijzigen of te vervalsen. Iedere (poging tot) fraude of andere niet-toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van kortingscodes wordt ontzegd.

 

Hoe schaf ik een cadeaubon aan?

Bent u op zoek naar een leuk product voor een speciale gelegenheid maar wilt u die persoon zelf laten kiezen.
Dan kunt u bij ons een cadeaubon kopen.
Deze vindt u bovenaan naast de In opdracht gemaakte producten.
U kunt hier kiezen uit een cadeaubon ter waarde van 5,- / 10,- / 15,- / 20,- / 25,- / 30,- / 40,- / 45,- / 50,- euro.
Bij het aanschaffen van een cadeaubon dient u Verzendmethode te noteren hoe u de cadeaubon wilt ontvangen.
Dit kan per mail. Hierbij word er door ons een standaard mail verstuurd met daarin de unieke code van de cadeaubon.
Ook kunt u ervoor kiezen een papieren cadeaubon te laten versturen naar uw adres.
Of u kunt de papieren cadeaubon bij onze vestiging ophalen.
Mocht u het leuk vinden om de mail of de papieren cadeaubon naar een ander adres te sturen kan dit ook. Hierbij wordt gevraagd het adres waar deze naar toe moet te noteren in het opmerkingsgedeelte.
Wanneer er geen notitie wordt genoteerd bij het opmerkingsgedeelte wordt de unieke code van de cadeaubon automatisch naar het door u genoteerde e-mail adres verzonden.
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het versturen van de papieren cadeaubon. Zodoende dient u altijd verzendmethode Ophalen op vestiging aan te vinken.
 

Voorwaarden voor het aanschaffen van een cadeaubon:

- Aan de cadeaubon zit geen einddatum.
- De cadeaubon is niet geldig op verzendkosten.
- Deze cadeaubon met unieke code wordt eenmalig per mail verstuurd of per post. Ook kunt u ervoor kiezen om deze bij de vestiging op te halen.
- Deze cadeaubon is niet persoonsgebonden.
- Elke cadeaubon met unieke code worden eenmalig verstrekt. In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats.
- U kunt de cadeaubon niet ruilen voor geld.
- Het is niet toegestaan de unieke code op de cadeaubon te wijzigen of te vervalsen. Iedere (poging tot) fraude of andere niet-toegestane handeling wordt geregistreerd en leidt ertoe dat het gebruik van cadeaubon wordt ontzegd.

 

Hoe wissel ik mijn cadeaubon in?

Wat is er nou leuker dan een cadeaubon te krijgen en zelf je producten uit te kiezen.
Kijkt u lekker rond op onze website en klik op bestellen als u het juiste product heeft gevonden.
Wilt u de bestellingen afrekenen gaat u naar Winkelwagen en klikt u op bekijken.
Daar krijgt u een overzicht te zien van de door u aangeklikte producten.
Wilt u uw cadeaubon gebruiken dan vinkt u dit in het scherm aan. Toets de unieke code van uw cadeaubon in en klik op Toepassen.
Hierna word het bedrag wat (nog) op de cadeaubon staat afgeschreven van het totaal bedrag.
Hierna kunt u klikken op afrekenen om de bestelling verder af te ronden.
Heeft u niet het gehele bedrag van de cadeaubon opgemaakt dan kunt u dit een volgende keer gebruiken.

 

Wat zijn de geadviseerde wasvoorschriften?

Wij raden u aan om onze producten op de hand te wassen.
Mocht u er toch voor kiezen om het product in de wasmachine te doen raden wij u aan om het product (waar mogelijk) binnenste buiten te keren, zo min mogelijk wasmiddel te gebruiken en zo koud mogelijk wassen (30 graden). Let hierbij wel dat u de verschillende kleuren gescheiden houdt.
Het is raadzaam de lintjes/labeltjes en andere applicaties van de diverse producten na iedere wasbeurt te controleren of deze nog goed vast zitten.
De applicaties (van vilt), ruches en lintjes zijn niet bestand tegen de hete strijkbout.
Wij raden u aan om deze producten te strijken met een katoenen doek ertussen. Sommige kleine materialen zijn namelijk van synthetisch materiaal.
Wanneer een applicatie (zoals aangegeven bij de diverse producten) loslaat,
kunt u het product binnenste buiten keren of gewoon omkeren en de applicatie op de heetste stand (zonder stoom) met de strijkbout aan de achterkant even bewerken.
Drogen in de wasdroger of chemisch laten reinigen is op eigen risico en wordt door LooK Handgemaakt afgeraden.
Voor de bijtringen geld een speciaal wasvoorschrift: U kunt de konijnenoren het beste met de hand wassen in lauw warm water. De ring kunt u met een vochtige doek afdoen. Laat de ring niet in water liggen, dit kan de kwaliteit van de ring beïnvloeden.

 

Het product wat ik graag wil hebben is al verkocht? Wat nu?

Ziet u een product wat al helaas verkocht is, kunt u ons een mail sturen met de vraag of het mogelijk is dit product te maken.
Wij gaan dan kijken of wij de juiste stof nog op voorraad hebben om dit voor u te kunnen voorzien. 
Mocht dit niet het geval zijn, kijken wij naar een andere mogelijkheid.

 

Kan ik een product door jullie laten maken?

Mocht u een (gepersonaliseerd) product willen laten maken kunt u ons mailen; info@lookhandgemaakt.nl voor de voorwaarden.
Hierin kunt u aangeven wat uw ideeën en wensen zijn. Wij gaan dan voor u na of dit voor ons haalbaar is.
U ontvangt een tekening van de uitwerking van uw opdracht en de prijsopgave hiervan.
Wanneer u akkoord gaat met de opdracht maken wij een product aan op onze webshop met de tekeningen/foto van stof etc. Waarna u het product dient te bestellen en te betalen. Wanneer beide bij ons binnen zijn gaan wij voor u aan de slag.
Er word bij u aangegeven wanneer wij verwachten het product voor u klaar te hebben.
 

Klopt het dat er gebruiksvoorwaarden aan de producten gekoppeld zijn?

Dat klopt inderdaad. Aangezien onze producten met de hand worden gemaakt. Worden zij niet getest en goedgekeurd. Om u zo goed mogelijk te informeren over het gebruik van onze producten hebben wij dit opgesteld. Links onderaan op de website vind u hier het kopje; Gebruikersvoorwaarden hier vindt u informatie over het gebruik van onze producten.
Mocht u nog een vraag of opmerking hebben horen wij het graag.